Warunki & polityka prywatności

Polityka reklamacji

Zakończ moją aplikację Wyloguj

Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług, dlatego z należytą starannością rozpatrujemy skargi klienta. Każda reklamacja zostanie poufnie i dokładnie rozpatrzona w ciągu 30 dni. W celu złożenia reklamacji, prosimy o kontakt z nami.

Jak złożyć reklamację

Telefonicznie: 22 397 01 24 (infolinia dostępna od poniedziałku do piątku, godz. 09:00 - 18:00).

Email: reklamacje@iwoca.pl

Napisz do nas:

Dział Reklamacji
iwoca Poland Sp. z o.o.
ul. Chmielna 2 lok. 31
00-020 Warszawa

Pamiętaj o podaniu swoich danych identyfikacyjncych oraz sposobu, w jaki możemy się z Tobą skontaktować.

Otrzymaj do 150 000 zł już dziś. Bez ukrytych opłat, bez zbędnych formalności.

Ładowanie

loading
×

Logowanie

Stwórz nowe hasło

Wpisz swój email, abyśmy wysłali Ci link do zresetowania hasła.

Wysłaliśmy Ci email z linkiem do zresetowania hasła.
Skontaktuj się z nami, jeśli nie otrzymasz go w ciągu kilku minut.

Ładowanie

×

Rejestracja

×

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy, skontaktujemy się wkrótce.